Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti predávajúceho (Železiarstvo Poprad, s.r.o.) a kupujúceho pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady tovaru (reklamácie). Vychádza z ustanovení Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

1. Predávajúci a kontaktné údaje

Obchodné meno: Železiarstvo Poprad, s.r.o.
Sídlo: Moyzesova 4978/1A, 058 01 Poprad
IČO: 47058820
IČ DPH: SK2023721359

Email pre reklamácie: reklamacie@pronaradie.sk
Tel. kontakt: +421 911 803 636

2. Záručná doba

Na všetok tovar predávaný spotrebiteľom (fyzickým osobám nepodnikateľom) poskytujeme zákonnú záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

Upozornenie pre podnikateľov (nákup na IČO):
Záručná doba pre osoby, ktoré tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti, sa riadi Obchodným zákonníkom a podmienkami konkrétneho výrobcu alebo dovozcu.

3. Rozsah zodpovednosti

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe.

Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré vznikli:

  • mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim (roztrhnutie, poškriabanie, pád, náraz),
  • nesprávnym zaobchádzaním alebo používaním v rozpore s návodom na použitie,
  • neodborným zásahom do výrobku alebo nesprávnou montážou,
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
  • bežným opotrebením tovaru (alebo jeho častí) spôsobeným používaním (napr. vybitie batérie, ošúchanie materiálu).

4. Postup pri uplatnení reklamácie

Ak sa na tovare vyskytne vada, postupujte nasledovne:

  1. Informujte nás: E-mailom na reklamacie@pronaradie.sk.
  2. Pripravte tovar: Tovar očistite a bezpečne zabaľte. Pribaľte kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a vyplnený reklamačný formulár (alebo popis vady).
  3. Odošlite tovar: Reklamovaný tovar zašlite na adresu:
    Železiarstvo Poprad, s.r.o., Moyzesova 4978/1A, 058 01 Poprad

(Tovar neposielajte na dobierku. Zásielky na dobierku nebudú prevzaté.)

5. Vybavenie reklamácie

  • Potvrdenie o uplatnení reklamácie vám vydáme ihneď po doručení tovaru.
  • Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.
  • Po márnom uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

6. Alternatívne riešenie sporov

Pokiaľ nie ste spokojní so spôsobom vybavenia reklamácie, máte právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov (Slovenská obchodná inšpekcia - www.soi.sk) alebo využiť platformu ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.